ترفند های ضروری برای کار با کالی   لینوکس

ترفند های ضروری برای کار با کالی لینوکس

ناب ترین ترفند ها برای کار با لینوکس مثل حرفه ای ها ( فعلا فقط کالی لینوکس , البته بیشتر این ترفند ها در توزیع های دیگر هم به همین شکل استفاده میشن)
ترفند های ضروری برای کار با کالی   لینوکس

ترفند های ضروری برای کار با کالی لینوکس

ناب ترین ترفند ها برای کار با لینوکس مثل حرفه ای ها ( فعلا فقط کالی لینوکس , البته بیشتر این ترفند ها در توزیع های دیگر هم به همین شکل استفاده میشن)

دستور ناجی برای رفع مشکلات نصب برنامه ها درکالی لینوکس

آیا شما نیز با ارور Unmet Dependencies  مواجه شده اید ؟ :)  مانند تصویر بالایی  که قصد داشتم برنامه‌ای رو نصب کنم اما... 

 برای رها شدن از این مهلکه کافیست دستور زیر را در ترمینال وارد کنید :

sudo apt-get install --fix-broken && sudo apt-get autoremove && sudo apt-get update

من خودم این دستور رو زدم و همه چی درست شد و حالا میتونم  بدون ارور برنامه ها رو از مخازن کالی نصب کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
M سه‌شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 21:25

من اینومیزنم ی ارور دیگه میده :/

Error, pkgProblemResolver::Resolve generated breaks, this may be caused by held packages.
E: Unable to correct dependencies
اینومیده

kaliuser.blog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد